fredag 21. desember 2012

Ikke en dag i NRK

Dagen jeg hadde gledet meg til våknet jeg opp og var syk og det ble ingen tur til Oslo på meg. Den ene dagen i året vi skulle gjøre jeg annet ble jeg syk. Det betyr at jeg ikke fikk sett Lindmo og NRK...

Jeg trur det hadde vært en spennende opplevelse. For ting er ikke slik vi ser på tv, og selvom jeg veit at det er slik så hadde det vært morsomt og sett akkuratt hvordan det er. De andre fikk se hvordan en tv-produksjon foregikk, for de var publikum for programmet Lindmo.

De fikk også sett kostymelageret til NRK hvor de så kostymer som har blitt brukt. Hørte av mange at det var morsomt fordi de så igjen klær de hadde sett i program. De fikk også møte folk som jobbet i NRK og jeg kan tenke meg at må være litt interessant å møte folk som faktisk jobber der.


//privat

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar